Thursday 27 November 2014

Alhamdulillah

Assalamualaikum

Memandangkan Alia pun buat entry pasal Upsr . Aku pun nak buat .

Allahu Allah ! Sungguh aku cakap memang aku tak percaya langsung . Berkat doa my parents yang always support aku , cikgu2 skm yang tak kenal erti penat lelah , kawan kawan yang selalu ada di belakang aku . Thankyouuuuuuuu ! Aku hargai dengan apa yang hampa buat . Aku percaya . Hampa doakan aku kann ??

Kalau nak tahu , malam nak pereksa tu , honestly , aku tak baca buku langsung *please dont do this*
Aku cuma pakai apa yang ada dalam kepala otak jaa ~~ Hahaaha xD ~ And ....

FINALLY !!!! 

I got 4A 1B

Alhamdulillah !!!! Syukur sangat2 . Sebab memang aku tak sangka . aku selalu dapat no yang teruk dalam kelas . Itulah KUASA ALLAH RAHSIA ALLAH , Apa yang kita tahu kannn ?? Bersyukurrr !! And .... 

Lots of words ,

Adlyanaa

No comments:

Post a Comment