Tuesday 18 November 2014

Asrama :(

Assalamualaikum kawan-kawan yang aku cintai *puii* lewls xD Wehh , lagi berapa hari ja result nak keluar . OMG ! boleh ka aku hadapi dengan semua ni if aku tak dapat 5A ?? ya allah , banyaknya soalan di minda . rasa macam nak nangis T^T nanti aku and kawan-kawan kena berpisah . macam mana nie? boleh ka aku cari kawan2 yang gila macam depa semua . nanti kena stay asrama *tu pun kalau dapat SBP* takleh balik pulak tu !~ nanti mesti rindu parents and siblings :( kena belajar ja .tak boleh usya blog , takleh buka fesbuk and takleh tengok tv :( tapi semua tu melalaikan kita . kalau asrama boleh tengok semua tu , bila nak pandai ? bila nak timba ilmu ? kalau asyik dengan penipuan dunia nie ? kann ? carilah ilmu :) dapat pahala tahuu ? Allah .. baiknya Allah .. cari ilmu pun dapat pahala .. tak rugi :D tapi kena duduk asrama .. mesti berengan dengan mak ayah .. maknanya kita just hidup dengan our parents only 12 years ? lepas secondary school of coz lah nak pergi U kann ? pastu kahwin .. bila kita nak isi masa dengan parents :(.. Allah .. moga2 aku dapat SBP and gi asrama , banggakan mak ayah then aku boleh tolong mak ayah aku .. i wish it that i could be like that :) Doa2kan aku yaa ?? Love youu <3

lots of words ,
Adlyanaa

No comments:

Post a Comment