Monday 15 December 2014

Dah daftar



                 


Assalamualaikum my pretty viewer . Hello , Namastee and Ni hou ma *taktahu betul ke tak*
Aku nak cerita pasal highschool lagi . Hehe .

Tadi , pagi tadi , ayah aku kejutkan solat subuh . Then , aku tak tidur balik pun . Tolong ayah aku buat kerja semua and breakfast . Already 7 o'clock . And guess what ? Harini adalah harini aku daftar HSBM . Highschool Bukit Mertajam . Then , mak aku suruh mandi n siap untuk daftar . Aku pakai baju kurung kaler purple . Pastu dalam pukul 8 pagi , ayah aku dah nak pergi , aku cakap la '' Awai lagi , satgi pintu pagar pun tak bukak lagi '' Pastu ayah aku cakap '' Haihh , waktu nie dah ramai dah orang pi daftar '' aku pun angguk jela .


Then , bila dah sampai , pintu pagar 1 tak bukak . Pastu aku cakap la to my dad '' tengok , mana bukak lagi '' Pastu ayah aku baca

PINTU PAGAR INI SENTIASA DITUTUP . SILA MASUK MELALUI PAGAR 2

Ayah aku drive to the second gate . Then , aku nampak asrama dia , perghhhh . Sumpah cantik gila , asrama baru . Bangunan dia ala2 universiti gitu . Pastu , sejuk ja sekolah tu . Damai je . Then , masuk . Waktu nak daftar tu , betui cakap ayah aku dah ramai dah . Tapi kat kertas tulis pukul 9 . Aiyooo . Bila dah daftar , dia bagi surat yang nak kena isi . Aku dapat kelas 1 UM . 1 Universiti Malaya kot xD . Hahahahaha . Pastu aku ambil borang untuk mohon asrama . And , aku jalan2 lah dalam sekolah tu . Tengok suasana . Alhmadulillah , cantik . Damai jerr . Dia punya prefect*form 5* pun baik and mesra alam .

Oh ya , unifotm prefect dia cun !! Budak biasa kena pakai kasut kulit . Aiyooo . Mahe . Redha jela . Wish me get the dorm ;) .

Lots of story ,
Adlyanaa

No comments:

Post a Comment