Tuesday 3 March 2015

OMG !!

                  


Assalamualaikum ma' dearest . OMG !! dia tukar satu sekolah dengan aku ? Satu kelas pulak tu .

Mesti hampa semua macam nganga ja pelik dengan aku peseipa kannn ?? Let's me story first

Okay, haritu aku tanya dia . Dia takmau pindah ka ? Then , dia tak reply pun chat aku -..- Pastu aku tanya dia , hang tak balik Mrsm lagi ka ?? Dia kata tengah otw la . Aku pun ' hmm ' jala .

Then , dalam seminggu lepastu . SMK Mengkuang exam . Then , sebelum nak exam tu kami ulangkaji la waktu pagi tu . Tetiba cikgu Zainab masuk then cakap ' Ni ada budak baru , hampa kawan ngan dia leklok na ' . Aku taktau sapa actually sebab kerusi aku menghadap blackboard . dia masuk ikut pintu belakang . Aku tengah duduk dengan Zulaikha , Syafiqa , Farah suhana n Wana . Tiba2 depa tepuk meja . '' Arif ! '' . Pastu aku kalih belakang tengok dia . Lepas aku nampak dia aku lari balik tempat aku . Aku senyap n tak bercakap sampai balik . My face also be like this
 
                 

Sumpah aku terkejut tahap nak mati siot ! Fiqa n Wana so excited ! But me ?? Tiba2 ja aku rasa macam dunia aku habis . Aku taktau peseipa . Padahal dia classmate aku dulu kot . And guess what , sampai harini aku tak cakap ngan dia . Pastu dia baru 4 hari kat situ dah half of class *ladies* suka dia . Apekahh doe ? What interesting of him ??

Then , aku hantar chat kat dia . aku tanya

'' awat hang pindah ? ''

'' kenapa ? tak suka aku pindah ka ? ''

'' Takdakpa ''

Hermm . Aku taktau laaaaaaa . Rasa macam nak pindah sekolah ja tahu . Alia , help me !! Huwaaaa

Lots of fire ,
Tengku Dylaaaaaaaaaaa
   

1 comment: