Saturday 14 December 2013

Gila malam2 buta

Assalamualaikum ..... Ya Allah .... Ni lah Blog private aku .. Aku tamau orang tauuu .. Sebab blog ni rahsiaaaa ..... Rahsia aku terkandung dalam blog ni .... Haaaaa



Cuba teka sapa tu ?.. Entah .. Aku pun Tatau xD ... Blog ni rahsia .. Jangan gitau orang tauuu .. Shuuuuuuut .... Hahaha .. Aku dh kut .. HAHA ... Blog aku yang Ayza Adlyana tu pun tak berapa pakai sgt .. sebab diri kita mesti kena rahsia .... so , aku isi dalam blog aku niiii :D ,... Blog aku tak comel niii ... Hahahahaha ...

Aku nak habaq , Haritu Aku ada pi rumah kawan aku mashanini ... pastu dia ckp " Hampa ni mai wat pa, Hishhh! " ... Orang mai boleh dia halau pulak dah .. last last skali ... Aku balik je lahhhhh ....

Haaaa... Result UPKK dah keluar .. Tapi aku taktau lagi .... Harap dat 5A+ ke atas .. Hmmmm ... berdebar2 ... Oh takutnya ... (mengada-ngada) ....... Malam2 buta pun jadilah ... HAHA ...... Cuti Ni bosannnnnnnnn ... bosan tahap gaban dh ni ... tapi nak abis dh cuti .. Aku tak pi mana tahun ni ... Insyaallah tahun depan aku akan pergi umrah with family .... Syok kut ... harap2 orang yang curi2 baca blog ni dapat pergi umrah jugakkk .. Aku nampak hampa baca .. Aiyokkkkkk * macamlah aku ni tuhan* ........ ..... Esok kita sambung balik tauuuu .. Sayang Ampa ... Nak tengok sign aku dakkk ... Tengok kat bawah ...

Lots of Love ,

No comments:

Post a Comment