Tuesday 17 December 2013

Sakit ...........

Assalamualaikum , kini anda semua kembali bersama Ayza Adlyana yang super cute * Perasan lebih ja aku ni * ... Okayyyy .. cuti ni memang membosankan tahap gaban lahhhhh .... Gaban lah sangat kan ?

Okay aku menghabiskan masa dengan facebook , blog , edit blog , yang tu je ... tak dapat apa kan ? Kakak aku semua kat KL .. Hurmm : (



Hampa nak tau dak , aku sakit .. sedih nyaaa .. semalam aku lepas dari balik tolong ustazah susun buku kat sekolah , terus tidur , entah kenapa kepala jadi pening :( ..... pastu harini aku demam .... : '< TT^TT

Shafakillah ya Ayza ... Maklumlah , cuaca tak elok , kejap panas , kejap sejuk , lama lama aku ni demam lah jawabnya .. Aku ulangkaji sikit je semlam , Because demam lah apa lagi TT^TT ... Moga moga aku cepat sembuh .. Aminn Paipai

No comments:

Post a Comment