Tuesday 30 September 2014

Kami kena prank :D

                    

Hollo people !! See ? Aku punya tittle . Tak rabunn kann ? Kalau rabun tu , beli spek . Tapi ingat , spek tu hanya pembantu kita sahaja . Allah nak bagi dugaan la tuhh . Allah sayang kitaa ~ :c:

Berbalik pada aku punya tittle . Akceli , hampa tau kan yg 30/9 hari yang calon UPSR kena ulang balik kann ? Termasuk aku . Alhamdulillah sebab soalan ada senang ada susah  :face4: Hoho .

Then , lepas habis jawab paper English kertas 2 kami turun dari bilik peperiksaan . Pastu , teacher Ayu * Cikgu favourite :face50: * kata simpan barang , pastu mai kat teacher cepat ! CEPAT ! Aku tanya la . Soalan bocoq lagi kaaa :face73: ? Teacher kata pi simpan barang cepat !! Aku punn lari la , apa lagi . Simpan2 barang . Teacher panggil semua darjah 6 . Teacher kata ::

    '' Perkara pertama yang teacher nak kata ialah , untuk pengatahuan hampa semua , hampa kena ulang balik paper English sebab berlaku kebocoran , '' Mata aku mula bergenang air mata :face16:

Muka cikgu2 semua macam frust arr  . Pastu semua nak salam teacher dengan muka keresahan yang teramat . Then , teacher kata ::

    " sapa suruh hampa balikk ?  :face25:Perkara no 2 yang teacher nak bgitau , apa yang teacher cakap tadi adalah semuanya BOHONG '' Semua cikgu gelakkkk . Kami semua semua menjerit arr apa lagihh . Kami kena prank !!!

Cikgu kata :: Saja ja nak prank hampa  :face55:Muka kami semua macam nieh  :face62: Hahaha

Sumpah lawakk gilaaaa ~

Kesimpulan :: Cikgu selalu nak anak murid nya happy dan berjaya d dunia dan akhirat :face38:


No comments:

Post a Comment