Sunday 28 September 2014

My girlfriend ! Adakah aku lesbian ?

               

Hello peeps !! Auchh . Rindunye . Hahaha . Tak rindu pungg -'- Elele . Rindu lah 
Okayyy , today kita akan bercerita about Dini :face7: Hahaha . Serius aku memain gilaa  :carefree:


                

Tu arhh dia . Nurdini Athirah . Auchhh ! She so cute !!  :eyesparkle: Dear Dini , jangan kembang kayhhh . Dia yg kanan . Sebelah tuh Anis ! Dia ni sumpah baik gilaaa ! Bestie aku kayy  blogger-emoticon.blogspot.com Girlfriend aku jugak . Toksah dok gatai tangan nak ambik dia :face25: Thank you peeps sebab faham  :cutie:Hukhuk . Dia ni pandai . Percubaan dia dapat 4A 1B . Pandaii enn ? Aku tak pandai cenn dia blogger-emoticon.blogspot.com Sedih again :face65: Huhu . Dia punya ambition is Hafizah and Pensyarah . Ya la kot . Entah betul ke idok aku nieh   :face4: Hoho . Kami 1 kelas . Dia nakpi MRSM kepala batas . Same like me  blogger-emoticon.blogspot.com. Dia nieh selalu tenangkan hati aku when my heart in sadness or serabut . Thanks Dini :face38: Because that aku selalu lap hang :face50: Dia ni Queen of Chicken . Dia suka ayam . Lagi2 ayam makcik kantin sekolah aku . Especially kulit . Muahahaha . Pecah lah rahsia hang :face12: Tapi ,dia tak gemok2 :face62: Kuruihh ja *tediaaa , penang mai dahh * Hahaha . Dia ni selalu masuk hafazan k ! Dapat nombor 3 . Tahniah sayang  :shylaugh: . Dah2 .Aku type banyak2 hampa bukannya nak baca pun enn  blogger-emoticon.blogspot.com

Kesimpulannya :: Sumpah :!: Dia ni baikk gegila miaaaaa . Hahaha . Dia caring about aku . Oppcop2 ! Dia ni kuat merajuk jugak . Bukan dengan aku , tapi Anis :c: Aku sayang hang :heart:
Aku bukan lesbian :crazy:  Her blog KLIK SINI

Lots of love ,
Ayza aka Dik Ja :128:

No comments:

Post a Comment