Thursday 4 December 2014

Pantang

Assalamualaikum my peeps :D :D

Tadi , aku bukak blog Alia . Dia dapat 5A kay . Jangan pandang rendah kat dia boleh ? Aku tak suka .
Okey , ada cerita sedih or kecewa sikit dari blog dia with tittle Kawan or Lawan ~ Chapter 1 .

Haaaa ~~ Meh aku copy skit apa yang si haters tu hantar chat kat Alia


  • Jgn marah tau

    Klau aq ckp sbb tu pandangan aq lah it's makes you look so so so GEDIK

    It is from my heart I'm sorry if I been so honest
  • Pertimbangkanlah OK sbb tu aq x boh profile pic aq gmbr aq n aq x tukar tukar kalau hg nak boh pon make it simple kayy bukan aq nak ckp hg ni gedik @ x baik Tapi hanya sekadar menegur n bukan aq x reti nak tukar profile pic OK ??? sapa yg dah matang n boleh berfikir tapi x reti nak tukar tu mmg sah koman spana hmmm




  • N lagi satu aq bukan nak tunjuk aq alim ke baik sgt ka xxx!!! Just advice you it's has be my responsibility as a friend

    Kalau aq x tegur hmmm



  • Kalau aq x tegur maksudnya aq nak hg rosak aq ckp straight to the point bukan sbb aq x suka hg sbb aq nak jadi kawan sejati hg kalau kwn olok² dya Alan selindung dya x kan ckp benda sbnr konon² nak jaga hati tapi dlm x sedar dya x tegur and keep doing the wrong thing just think about it alia it is for your own good kay panjang berjelar aq tulis nnt hg x larat pula nak baca tp aq harap hg baca sampai habis sbb ada betulnya apa yg aq tulis ni



  • Aq mmg suja mmbebel tp aq x brp kisah dah apa yg org ckp just be yourself tp kalau advice tu berguna cubalah untuk ubah 'cacat' tu



Dah baca ?? Dia jeles ke ha ? I think she jelous with you Alia . Because you look so flawless . Honestly , hang cantik gila . Maybe dia jeles . Cara dia tegur tu salah . Tak boleh ke dia tegur lagi sopan ? Lagi lembut . Tak boleh ke ? Kau panggil cacat ? Aku paling PANTANG kalau bestfriend aku kena maki . Nasib aku tak tahu facebook kau haters . 

Dear haters ,

Kau dah apesal ? Dia bukannya kacau hidup kau pun ?? Haters memang la , takde kerja , sebab tu tahu kutuk orang ja kan ? Faham , faham ? Mung takde keje hok elok sikit ? Keje ning jugak mung nak dibuat keje . Aku bukannya nak marah kau tegur kawan aku yang flawless nie . Tapi , aku kau dah tambah arang dekat api aku coz cara kau tu SALAH taktahu lah kalau kau ada niat lain kan ? Taknak kasik pakwe kau melting ke . Aku taktahu lah . Masalah kau . Tapi , please la , tak payah nak maki orang dalam teguran kau yang ' bagus ' tu ye sayang . Kalau aku dapat tahu kau siapa , maut lah kau esok :D :D 

Fire of Ayza

Ayza Adlyanaa

No comments:

Post a Comment