Saturday 11 October 2014

Bantu hambamu ya Allah :(

              

I'm tired . I'm tired to advice all of you . Too many times . Finally , I am give up and fed up . Ya Allah , please make me stronger than before . For all the problems . After one by one . Ayza , hang tak boleh mengeluh dengan semua ni ! Mana hang yang dulu aku kenal ? Mana ? Hang selalu lemah dan jatuh ? After I am pitting at my best friend - Farahanna - It's true my dear , aku yang dulu dah hilang . Ni aku yang sekarang . Mana hang Farahanna ? I need you . Ana uhibbuk :')

Dear all my friends ,

Sorry la , sebab aku terpaksa block hampa :( I need a time for rest . Sorry if aku tak layan karenah hampa . Sorry if tak reply chat hampa . Aku letih . Tu ja . Takdak apa2 pun :) Letih biasa . If ni menyakitkan hati hampa atau buat hampa dok fikir pasal aku , I'm sorry sebab menyusahkan hampa .

Assalamualaikum

Mangosteen :)

No comments:

Post a Comment