Saturday 11 October 2014

Always lemah

Assalamualaikum , sorry kawan2 , sebab dua tiga hari ni Ayza asyik sedih ja . I don't know why . But it is happened to me . Perasaan sebak , sedih selalu mendatang je , takdak happy2 punn . Maybe terlalu marahkan someone . Or kecik hati ngan sesapa  . Bila mengadu dekat my beloved sis . My sis cakap ceni

My sis :: Weii , mana hang yang acik kenal ? Mana ? Dulu hang selalu sangat bagi semangat even acik ada problem . Hang selalu jatuh lemah ! Hang sangat2 lemah . Hang selalu menangis . Hang kena tabah ! Kena kuat ! Mana boleh macam ni . If hang sayang kawan2 hang semua tuu , hang kena kawan dengan depa . Bukannya buat taktau kat depa .

I'm just silence .

My answer right now :

Yes . Aku yang dulu dah hilang . Yang selalu bangkit . Yang selalu kuat and nasihat orang . yang selalu jadi orang tengah . yang selalu bagi jadi keadaan happy . yang selalu buat lawak bodo . yang selalu buat buat blerr . yang selalu happykan orang .

Sekarang

Semua tu dah hilang . Aku suka berseorangan . Suka buat benda yang orang tak buat . Suka buat orang fikir pasal aku . suka orang buat tertanya tanya . even benda lawak pun aku tak gelakk .

I need a time . Untuk carik balik diri aku yang lama . Aku berubah sekelip mata je kot . Entah kenapa . Maybe setan hasut aku .

Aku bagi alasan untuk hampa aku penat . Ya , memang aku penat . Aku penat dengan diri aku sekarang . Hampa tak faham langsung entry yang lepas . Tu ja .

Assalamualaikum peeps

Mangosteen


No comments:

Post a Comment