Wednesday 10 December 2014

Highschool ( part 1 )

Assalamualaikum . Hai . Apa khabaqqq ? Acehh , Penang gila bakhangg . Hahaha .

Pada hari Ahad minggu lepas , aku pi Pahang . Pi hantar kakak aku pi balik universiti dia . Dia drive . Aiyoooo , banyak laju woo . Dah la takdak lesen . Kena marah dengan mama . Muahahahaha . Padan muka :D :D . Pastu , bila dah sampai , aku n family check in hotel . Pastu , rehat lah setelah penat berjalan selama 8 jam . Pahang jauh k . 400 km lebih . Jauh siaaa .

The next day , bila aku bangun , kakak aku n ayah aku dah keluar , ayah aku gi hantar my sis dekat u dia , sebab ada kelas pukul 8 . Tinggal aku n mak aku je dalam bilik . Then , aku mandi2 semua , mak aku ajak pergi breakfast kat bawah . Pastu turun makan n aku bukak whatsapp . Ada messagge dari kak aku n **** . Lepas aku habis reply message kak aku , tiba2 phone aku mampus . Harghhhh . Charger tak bawak pulak . 

Then , baru aku teringat yang kena ambil surat penempatan pelajar ke tingkatan 1 2015 . Pastu , aku suruh my mom call cikgu haslina tolong ambilkan . Bila dengar khbar dari kawan , guess what ? i got highschool . Sekolah bestari . Alia dapat SMKA Al-Mashoor(P) lagi best . Penang tuh . Tapi , bila fikir balik , nanti mesti jam pagi2 . Pastu , kalau nak stay kat asrama , kalau aku dapat satu dorm dengan Indian or Chines . I'm gonna died xD . So , mak aku cakap , pegi dulu sekolah tu , and mohon tukar ke SMK Mengkuang . Rumah aku dengan sekolah SMK Mengkuang only 1.5 km ja . Klau highschool 7 km . Dengan jam lagi , so , jadi payah sikit arh . Better minta tukar . 

Nanti gua sambung . Ada hal skit 

Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment