Saturday 13 December 2014

Highschool ( part 2 )

Assalamualaikum . Kalau hampa tak faham cerita nie sila rujuk entry aku yang lepas . So , aku tidak bertanggungjawab jika anda mengalami penyakit sawan selepas baca entry aku ^^'

Meh kita sambung cerita ya ? Come back home ~ Come back home . Merapuuuuuu ~

Then , tiba2 mak ayah aku sebut pasal ASRAMA ! Omegaddddddd ~ aku kena duduk jail . Mati k mati --' Haishhhhhh ~ Sedih siot . Kahkah . Tapi aku ada geng , ada Sabrina , Nurin and Puteri . Era , aku tak sure sebab dia minta sekolah St.George . Aku harap hang dapat sekolah yang hang impikan . Heeee ^^'

                       

Ini sekolah yang dikatakan . Dibina pada tahun 1927 .Lama . Pastu sekolah nie pakai English . Omeigadd again . Bcs , aku tak terer English . Huwaaaaaaaa ~


Nanti aku sambung lain . Mak aku pangge

Lots of blabla

Ayza Adlyanaa

No comments:

Post a Comment