Friday 26 September 2014

C E R I T A

                                 

Hello peeps ! Seperti yang aku janjikan semalam . Aku nak story yang sebab aku nangis tuhh . Hihi . 
Lalalalalalalalalala ~~~ 

Bermulalah al kisahh ~~ .. Memain betul aku ni kann ? Sorry dear . Aku memang ceni :P 

Pada hari Khamis , 25/9

Aku kat kafa , aku gi tandas , then bila aku balik tandas , 

Mas :: *bisik2 with farah*
Farah :: *Just look at me *

Pastu aku duduk , aku cakap '' Mesti ngata aku kann ? Tau sangat -.- '' Then Farah cakap '' Ayza , Mas kata hg bajet '' . Aku cakap la '' Biar kat dia lah :') '' . Sebenarnya aku terasa hati Mas tu dah lama , tapi aku tak luahkan je :'< Siapa yang tak terasa bila orang kutuk belakang kann ?

Pastu aku takleh tahan sangat ,

aku pun keraiying

Then , aku mampu zikir ja untuk tenangkan hati .

Esoknya pulak , aku just luah perasaan kat microsoft word jerh , aku suruh my bestie baca , pastu aku nangeh , rasa sebak tahuu ?? Depa datang pujuk2 aku . Aku tak terasa pun dengan depa2 yg lain . Aku terasa dengan Mas ja . Seriously talk , sumpah saket hati :(

Entah lah bila aku nak maafkan dia :/

Ohh ya , aku tkmau kawan dengan Mas sbb dia talam dua muka and suka kutuk orang . Aku dah tknak kutuk orang . Babaiii Assalamualaikum :D :)

                           

To my new friends :: Salam Ukhwah Fillah

Moral of the story :: Manusia boleh berubah dengan sekelip mata . Berhati-hati

Lots of love
Ayza Adlyana bt Ahmad


No comments:

Post a Comment