Friday 26 September 2014

I'm back

Assalamualaikum . Hai peeps !

Setelah kian lama ku pergi . Muahahaaha . Memain betul lah aku nieh kan ? Lek lek . Jgn marah . Kite gurau jela :D

Berhabuk dah blog aku ni haa . Cian die . Marah ye ? Hihi . Tkpa2 . Kita dh bersihkan . Dah sapu , mop , lap tingkap n semuanya . Hihi .

Bnyak nya story aku nak cerita kat blog ni . Ouchh . Seriously talk , memang banyak .

Ehh . Aku menangis tadi kat sekolah . Sumpah rasa sebak gegilaa . Nak tau story ? Opkoss lah kann ?

Tapi aku takleh story harini :( Sorry . Esok tauu ? tangan aku dah lengah dah . Edit blog diaa


http://athirahnurdini.blogspot.com/

Akceli , tahun ni kan upsr . So , aku kena belajar *tapi fesbuk on :D* Hihi . Lumrah k lumrah :v

Special gila tahun nih , 2014 !!! Kami jawab 2 kalii . Yeayyyy *sakit hati k ! * Tapi tkpa , Ni semua dugaan darinya . Maybe , Allah bagi peluang untuk kami ulangkaji lagii Kann ? Aku tau , Allah sayang kami , semua tu Allah buat camtu :)

Nasihat dari aku :
If you feel that you're very down . Just close your eyes and say '' This is my journey . Allah puts me here . It's Allah plan . So I have just to carry on and trust Allah SWT . InshaAllah 

No comments:

Post a Comment