Thursday 25 December 2014

januari dua kosong satu lima

                

Assalamualaikum . Hollo people . Kaifahalukum ? *Ajet arabic xP * Alhamdulillah , lagi berapa hari ja dah selesai tahun 2014 . Dan tahun yang baru akan datang iaitu tahun 2015 . Dear 2015 , please be nice with me yaa ?! Aku harap sangat tahun yang akan datang adalah tahun yang lebih baik dari tahun yang sebelum sebelum ni . Allahumma Aminn . Lepas banyak ujian dan cabaran yang besar telah ku lalui with family , teachers and friends . And the most important with myself . Segala ujian nie , buat aku lebih tabah , kuat and fikir lebih matured . Even aku belum matang lagi . Ahahahahah :)

               


Dan , bulan yang akan datang opkoss lah Januari kan ? So , let we say hello to January . Hello January ! Be awesome month with me yow ! And , aku rasa lah kan , bulan januari tahun 2015 ni lah akan jadi cabaran yang besar untuk aku . Why ? Bcs , nanti aku dapat sekolah baru , cikgu baru , kawan baru , subjek baru , buku baru , kasut baru , beg baru and rumah baru *asrama* Omeigaddddd !!! Mesti banyak cabaran , nak kena basuh baju la , sidai baju la and macam2 lagi . Bulan januari la i'll be stronger than before . true or false ? Actually i think the answer is false . do you know why ? bcs aku nie pemalasssssssssssssssssssss ... Huwarghhhhh ..Dush dush . Takpa2 , nanti kita tengok dulu macam mana , kalau okey aku updet blog , kalau tak . kalau tak guane ? ofcoz lah aku updet jugak :D :D :D I'll have a nightmare !

                     


Ehh ? Apa nie ? Takdak kaitan pun . Eh , ada kaitan . Tapi takmo cita . Bak kata omputih ' forgive and forget ' Acehhhhh .. Berangan ja lebih .

Dah lah , bye people

lots of words ,
Adlyanaa

1 comment: