Monday 2 February 2015

Kawan baru

                              


Assalamualaikum . Heyyo . Kaifahalukum ?? Hehe . Actually aku taktahu macam mana nak mulakan cerita yang super duper panjang ni . But its okay . I'll try my best . Okay okay . We start with highschool okay ?

HIGHSCHOOL ( 1 UM )

Let we get started ! Okay , seperti yang hampa tahu , aku stay asrama right ? I have a super talented nightmare !! OMG ! Tiap hari kena marah with my super duper garang senior . But i dont tell to my my mom or sis . Silent jer . Then , aku nangis hampir setiap hari . Homesick . Dahla balek sekolah pukul 330 . kalau hari isnin n rabu je mesti balek pukul 5.30 . pastu basuh baju , sidai baju , iron baju , lipat baju semua nya kena buat lepas light off . sorang2 pulak tu . kawan2 semuanya taknak teman . nangis lagi . 

And then , guess WHAT ??!! Aku pindah . Alhamdulillah . terlepas jugak dari penjara tu . thanks god and my parents

SMK MENGKUANG ( 1 IBNU SINA )

First day aku kat situ , jadi artist lah pulak . Ahaha . Terasa bahagia . Tapi on first day jerr . Second day hampehh . Tapi yang baik dengan aku Syafiqa,Zulaikha*old friend* , Hana Humaira , Syazwani , Nurul Aina , Ardini batrisyia , Erni , Nafisa , Irdina .. Baik jerr . Yg gila2 pun Ardini Batrisyia jer .. Then , Syazwana pindah SMK Mengkuang jgak . Alhamdulillah , aku berkepit ngan dia jela tiap2 hari . Ahahaha . 

Akceli bnyak lagi cerita . Tapi next time lah ya ?? 
Byee

Gonna miss u
Tengku Dylaaaaa

No comments:

Post a Comment